Pages

Monday, July 20, 2009

homework tag..

salam alaik..
hehe.. keje sekolah ye kak syahadah.. em, baik.. sy buat.


Bekas kekasih saya adalah:

x pernah ade..

Saya sedang mendengar:
lagu farshi turab oleh meshary al-aradah dlm blog ni.. sayunye..

Mungkin saya patut:
hargai cuti yg diberi dn buat tutorial yang berlambak mase cuti ni.. get ready utk pspm!

saya suka:
warna HIJAU.. hehe.. dan mendengar nasyid..

Sahabat-sahabat baik sy:
ialah sahabat yg mmbwa sy ke jalan Allah.. shbt sejati adlh shbt yg x melihat sy dgn matanya tapi dgn mata hatinya..

Saya Tak Faham:
knp org suka bercouple?? Ya Allah, peliharalah mata dn hatiku drpd terjebak dlm perkara2 sebegini yg membawa kpd penyakit hati dn menyebabknku melupakanMu..

Saya kehilangan:
x tau la.. harapnye sy x kehilangan sesuatu yang sgt berharga dlm hidup sy..

Ramai yg kata:
sy ni kalut.. ye, ku akui kelemahan diri, ku insafi kekurangan diri....

Makna nama saya:
keturunan, berasal dr p'kataan nasab..ikut sirah, seorg shbt nabi bernama Nasibah binti Kaab ( nasibah ) نسيبة

Cinta itu adalah:
sesuatu yg x dpt dilihat dgn mata kasar..(mmg pon) tpi, cinta yg mmbara semarakknlh hnya kpd yang Maha Penyayang..

Di suatu tempat seseorang sedang:
tido.. anak sedare, Fateh Ilham b'umur 2 buln tgh tido dgn nyenyaknye.. comel~ :)

Saya akan cuba:
untuk memperbaiki diri sdya upaya, dn tiadalah sy akn beroleh taufiq utk mnjayakannya melainkan dgn pertolongan Allah.. kpd Allah jualah aku berserah diri dn kpdNyalh aku kembali.. (ayat kak syuhada) hehe..

Ayat"Selamanya"membawa maksud:
infinity... tiada penghujungnya.. abadi.. lebih jelas, kehidupan akhirat adlh 'selamanya'.. kehidupan abadi dn hakiki..

Telefon bimbit saya:
dibeli dari Dubai.. aslnya henset ayah, tpi ayah tuka henset.. so pakai je la.. ade setting Arabic language.. nokia model 6150 kot x clap.. susah nk cri kat m'sia..

Bila saya terjaga dr tidur:
bace doa bgn tido.. bersyukur krn Allah masih m'hidupkanku..

Saya bila meluat bila melihat:
org b'couple.. dok pegang2 tgn.. senyum2.. sayang2.. eee, geli.

Pesta/Parti adalah:
satu smbutan utk meraikn something.. ye kot..

Haiwan yang paling comel yg saya pernah temui:
kucing dlm cite shrek 2 time dia buat muka comel~.. wuu.. comelnye..

Peringkat umur yang paling menyeronokkan saya:
baby.. mcm raja. hehe.. sume org buatkan utk kita. terime kasih kpd my parents.

Hari ini:
28 rejab.. esok hari last rejab..

Malam ni saya akan:
tido la... x kn nk jd musang plak b'jga mlm2..

Esok sya akan:
buat homework yg berlambak, drive ke sana ke mari, surf tenet, masak, kemas rumah, basuh baju, dn sbgnya..

Saya betul2x inginkan:
RHB.. bukn rhb bank tu.. tpi, Redha, Hidayah, dn Berkat drpd Allah SWT.. Amin..

Ketika sy lihat wajah saya di cermin pagi nie:
sy rasa sgt bersyukur, alhamdulillah, krn masih diberi kesempurnaan dn sgt kagum dgn ciptaan Allah.. subhanallah

Pusat membeli belah / arked permainan:
x phm la soklan nih.. x pe la, sy bgtau sgl jenis pusat beli-belah yg sy tau.. Giant, Jusco, Ipoh Parade, UO, Econsave, Tesco..

Makanan barat atau jepun:
sushi je yg sy tau tntg mknn jepun

Bilik yg terang atau gelap:
terang bagus utk mmbaca.. gelap bagus utk tido.. hehe

Makanan segera adalah:
makanan utk dimakan dgn segera.. hahaha.. ape punye makna daa.. senang2, x pyh la mkan mknn segera byk2. x elok..

Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang:
selamat bercuti kpd kawan2 matrik..

Siapa yang anda mahu tag????
entah la.. x rajin nak menge'tag' org.. kdg2 sian gak deme nk lyn tag.. tp klo sape2 yg teringin suke2 nk jwb, dipersilakan...

siapakah yg bertuah itu..??
sape2 je.. hehe.. sempoi~

thanks kpd kak syahadah yg memberikn homework nih.. syok gak jwb soklan2 tuh..

No comments: